Creativity

Innovation

Originality

Imagination

 

Salient

Salient is an excellent design with a fresh approach for the ever-changing Web. Integrated with Gantry 5, it is infinitely customizable, incredibly powerful, and remarkably simple.

Download

متا استراتژی

مجموعه مشخصه‌ها و ویژگی‌های اقتصاد نوین جهانی،

بنگاه‌های اقتصادی را ملزم به همسویی با این تحولات نموده است. یکی از اساسی‌ترین این تحولات تغییر نگرش بنگاه‌های اقتصادی می‌باشد. امروزه برخورداری از نگرش و تفکر استراتژیک برای سازمان‌ها یک ضرورت است که سبب خواهد گردید تا آنها نه تنها آینده‌نگر بلکه بتوانند آینده‌ساز نیز باشند. از این‌رو، برنامه‌ریزی راهبردی در بنگاه‌های اقتصادی فعال در فضای کسب و کار امروزی، امری کاملا حیاتی و تعیین‌کننده در راستای رشد و تعالی پایدار آنها محسوب می‌گردد.
ما می گوییم فرایند برنامه ریزی استراتژیک، در واقع، تعریف استراتژی، هدایت آن و تصمیم گیری درباره تخصیص منابع آن جهت دنبال کردن استراتژی است.
استراتژی برنامه ریزی شده به جزییات زیادی می پردازد و بر تجزیه و تحلیل های گسترده ای تاکید دارد که این تحلیل ها نباید موجب نادیده گرفتن مسائل عمده استراتژیک پیش روی سازمان شوند. از این رو در برنامه ریزی استراتژیک هم به مبحث تدوین استراتژی و هم موضوع اجرای آن خواهیم پرداخت. به عبارت دیگر، پس از تدوین استراتژی، مشاوران گروه فراراهبرد آرمان به شرکتهای پیمانکار در پیاده سازی هر چه بهتر راهبردها کمک می کنند تا مسیر تحقق به اهداف تعیین شده تسهیل یابد.

ما معتقدیم توانایی اجرای استراتژی به مراتب مهمتر از کیفیت خودِ استراتژی است و پیاده سازی استراتژی مهمترین عامل در ارزیابی شرکت محسوب می شود. به عبارت دیگر، توانایی اجرای استراتژی می تواند مهمتر از خود استراتژی باشد.
مشکل عمده سازمان ها نیز در این بخش می باشد. زیرا استراتژی ها دائماً در حال تغییر می باشند ولی ابزارهای سنجش آن همچنان ثابت و بدون تغییر هستند.
روش ارزیابی متوازن (BSC)
سازمانها برای اطمینان از اجرای استراتژی ها از روش های ارزیابی عملکرد استفاده می کنند. این روش ابزای جهت تحقق استراتژی به جامعه مدیریت معرفی شده است. روش ارزیابی متوازن از طریق ایجاد یک فهم مشترک و ترجمه استراتژی به اهداف کلی، سنجه ها، اهداف کمّی و برنامه ها و اقدامات ابتکاری در هر یک از چهار منظر مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری برپا می شود.
تیم ما با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن اهداف استراتژیک مشتریان را شناسایی کرده و با تعریف شاخص ها ی کلیدی و ترسیم نقشه راهبردی برنامه استراتژیک را با توجه به شرکت موردنظر تدوین می نماید و با اتصال آن به بودجه عملیاتی به تحقق اهداف سازمان کمک می کند.